Paști fericit!

3 thoughts on “Paști fericit!

  1. Salut Elvis, sarbatori fericite! Abia astept sa imbatraneasca nevasta-ta ca atunci, avand idei mai putine, noi sa putem sta; devorba sau degeaba.
    Am facut o lista cu oamenii cu care se poate discuta acelas subiect mai mult de 4 ore. Cred ca ti-ar sta bine acolo.

    Ma gandesc la voi ca la un chef viitor despre care stiu ca va fi milestone in istoria omenirii.

  2. Salut Gigi și Paști fericit!
    Și nouă ne este tare dor de voi toți și de un “chef viitor despre care stiu ca va fi milestone in istoria omenirii„
    Îl vom tine la Firizu, poate la începutul toamnei, când vinul se mută din bob în damigeană. Căci precum vinul suntem și noi, mai vechi, dar mai buni.
    Iuțeala noastră oltenească s-a mai domolit lăsând locul unei virtuți mai rare pe meleagurile noastre: dialogul. Am învățat să ascultăm, să conversăm, să râdem, să trăim…
    Merilu este acum vegetariană, a slăbit vreo doișpe kile – dacă o vezi acum vei avea impresia unei tinereți fără bătrânețe, e ca-n King-ul de altădată – , învață tangou și se (re)descoperă.
    Râde la fel de frumos și povestește la fel de impetuos; după câteva G&T-uri, mă-ntreb adesea care dintre noi e scriitorul.
    Venirea în Anglia a fost cea mai bună mutare pe tabla de șah a vieții noastre. Asta nu înseamnă că nu ne este dor de România. De România noastră, a celor cu care se poate discuta același subiect mai mult de patru ore…
    Paști fericit și … keep dreaming!

    • Am innebunit sau mi-am atins zeul dinauntru.
      Dovada1: Imi vine sa spun te iubesc aproape oricui.
      Dovada2: Am sentimentul ca tre doar puutin sa ma concentrez si …
      schimb lumea.

      Asadar ce sa zic? Va iubesc!
      si
      (ma apuc te tango
      acum!)

Leave a Reply

