Moromeții

6 thoughts on “Moromeții

  1. care-i treaba maestre? vrei sa-mi arati cum e cu poienita aia a ta si a lu’ Moromete??? :-))))))))))) tu inca traiesti in poienita lu’ Iocan??? cu tot ce se intampla acum??? … man … cred ca ai niste probleme grave la mansarda

    • Măi, anonimule, copil prost ce ești tu, eu nu țin să-ți arăt nimic ție, că n-am motive. Scremușul tău politico-existențial îmi provoacă cel mult mila pentru o creatură ca tine.
      Apoi, nu eu mă semnez anonim ca un laș, și nu eu intru pe poiana ta virtuală…
      Mă gândeam însă că s-au împlinit niște ani de la nașterea lui Marin Preda și că ar fi bine să revăd o capodoperă a cinematografiei românești.
      Cu regret, nu pot să îți transmit decât încă o dată: hai, sictir!

  2. Mai pseudoscriitorule, sau ce vei fi fiind tu de fapt, din moment ce ti-ai pus poienita pe net si ai mai si trambitat in sus si in jos, se cheama ca este deschisa pentru publicul doritor de plimbari prin poienite, pe cale de consecinta oricine poate posta ceea ce considera necesar si atunci cand considera necesar. Si, da, pe net poti fi si anonim daca consideri necesar, sau daca asa iti place pur si simplu, numai tu ai o problema excremo-existentiala cu asta. Imi pare rau pentru tine ca nu-ti place asta, dar acesta e netul, mai liber. Stai linistit ca nu vreau sa-ti sparg globul de cristal in care traiesti, doar m-am uitat un pic sa vad ce dihanie traieste inauntru… si traieste o dihanie tare urata…

    • Anonimule, eu sunt Elvis Dobrescu și joc cu cărțile pe masă. Personal, poți să stai pe blogul meu toată ziulica, nu mă deranjează, îmi faci trafic…
      Mă întreb însă dacă ai și tu un nume, dacă ai o profesie, idealuri? Ai clădit ceva la viața tu, o casă, o carte, o familie, ceva?
      Din ce îmi dai mie de înțeles, ești doar un anonim anti-băsist fanatic, un devorator de Mircea Badea, ciutaci și antene, un păduche care nu are altă rațiune de a fi decât în a-l înjura pe Băsescu.
      Politicește vorbind, în loc să mai aveți răbdare câteva luni să câștigați parlamentarele și să-l lăsați pe marinar să moară pre limba lui, ați făcut o greșeală fundamentală, dinamitând instituții și valori, doar de dragul orgoliului orb de a-l scufunda pe Băsescu. Ați reușit exact contrariul și asta vă va costa la viitoarele alegeri. Apoi, ați dovedit un amatorism în politică vecin cu nebunia. Un plagiator de toată jena premier, un fanfaron președinte, cu păpușarii voștri bășinoși cu tot, sunteți demni de milă.
      Scrie-mi cât te costă un consult psihologic și îți voi trimite banii de tratament, poate mai ai vreo șansă să (re)devii om!

      PS Într-un glob de cristal trăiești tu, dihanie, eu am plecat de acasă de la optsprezece ani (optâșpe, dacă vrei) și am muncit până acum cât n-o să muncești tu într-o viață, așa că scutește-mă de văicărelile tale existențiale de om care stă pe canapea și se scobește în buric…

  3. Asa maestre, asa, ce imi place cand lasi basismul sa curga nestingherit prin vene, cant te dezlantui si infierezi cu ardoare proletara pe bietii anonimi de pe net care stau pe canapea si se scobesc toata ziua in buric🙂
    Daca ai scris BASIST JEGOS si dai un “searci pe goaga”… surpriza… o sa apara cateva pagini pline cu numele tau cel vestit, impreuna cu scrierile de rahat aferente. In afara de niste basisme imputite si penibile nu prea vad ce altceva ai construit. Si nici alea nu sunt prea reusite ca sunt altii mult mai in vana ca tine… basisme la mana a doua se pare ca ai construit matale… si cand ai vazut ca se impute rau de tot baseala ai fugit pe insula aia sa basesti si acolo ca e aerul prea curat.
    Daaaaaaaaaaaaa … asa este, tu si cu restul de basisti odiosi ati CONSTRUIT pas cu pas si cuvant cu cuvant nenorocirea acestei sarmane tari, si apoi de unde sunteti aruncati cu noroi in cei de acasa si va bateti cu pumnul in piept cine sunteti voi si ce patrioti uriasi sunteti.
    Nu duce tu grija alegerilor din toamna, poporul va hotara ce va vrea el, daca va dori basism va fi basism, daca va dori altceva va fi altceva. Voi fugitii nu vad ce tot basiti atata, ca in principiu nu de voi depinde. Ramaneti cu fuga voastra si traiul cel bun din afara… iar tara si cei de aici, da-i incolo, voua sa va fie bine.
    Apropo… nu stau toata ziua pe blogul tau basist, ca mai m si altele de facut, dar cateodata ma mai impiedic de el, deci nu te bucura ca nu prea iti fac trafic asa mare.:-)

    • Ești, pur și simplu, idiot. Nu știu de ce îmi pierd vremea încercând să dialoghez cu tine. Ai creierul spălat, anonimule… Din păcate, pentru tine, pentru noi, Băsescu rămâne răul cel mai mic, iar uslașii întăresc această afirmație zi după zi.

Leave a Reply

