Apendice la apendicită

Într-o noapte adâncă de Decembrie, nu cu mult timp înaintea Crăciunului, mă certai la cuţite – să zic bisturie?! –  cu apendicele meu. Dăduse strechea-n el ca-n vaca lu’ mama Nuţa când a intrat în lucernă la nea Victor şi-a mâncat pân-a crăpat ca o lubeniţă coaptă. Hotărâi că un control n-ar strica, după ce, în prealabil, mă diagnosticai băbeşte: mă ridicai pe vârful picioarelor, ca un balerin, şi-mi dădui drumul. Să crăp de durere, nu alta!

Continuarea în săptămânalul Buletin de Mehedinți

Leave a Reply

